Ik moet toch even klagen over het plaatselijke caravanbedrijf.
In het verleden hebben we al een akkefietje met ze gehad, maar daar zal ik het nu niet over hebben. Halverwege de maand mei hebben wij gevraagd of ze een bakje voor in de koelkast van de camper konden bestellen. Bijna 2 maanden en 3 foute bakjes later hebben we het maar opgegeven en ons geld teruggevraagd. Ondertussen wachten we nog steeds op een bericht inzake onze hagelschade van 26 mei. De verzekering zegt eerst dat ze wachten op het rapport van het bedrijf, het bedrijf zegt NIETS. Dan geeft de verzekering aan dat het bedrijf nu contact met ons gaat opnemen, het bedrijf doet NIETS. In deze tijd van economische teruggang verwacht je toch een wat enthousiastere houding als er klandizie om de hoek komt kijken.
Ga je bij de eigenaar te rade dan verwijst hij door naar een medewerker die er maandag is. De eigenaar vraagt onze naam niet eens meer, we zijn "berucht".
Toegegeven, als ze eenmaal iets maken, dan doen ze het tot nu toe wel goed, maar voor ze iets doen..... We gaan maar eens regelen dat we het schaderapport krijgen zodat we naar een bedrijf kunnen gaan dat wel weet wat service betekend. Al moeten we er 50 km voor rijden!
Want wij vinden dit gewoonweg een KUTbedrijf.
1 opmerking:
Ja, gewoon een kut bedrijf!
Een reactie posten