Vandaag ging Hubbie nogmaals op pad om het probleem " hagelschade versus caravanbedrijf " tot een oplossing te brengen. Het probleem ligt in het feit dat er mensen op deze wereld bestaan die werken voor het geld en niet omdat ze het leuk vinden ( kun je natuurlijk niet altijd iets aan doen). Gooi daar ook nog eens een portie "niet nadenken of meedenken"bij en je hebt de standaard medewerker van bij ons berucht caravancentrum. Jullie denken natuurlijk, en volkomen terecht, ga dan naar een ander, maar dat valt nog niet mee om er eentje in de buurt te vinden. Bovendien als ze iets maken dan doen ze dat wel uitstekend.
Na een uurtje komt manlief terug. Wat is er erger dan een boze Hubbie?
Een superteleurgestelde Hubbie.
Heb hem maar gezegd dat hij bij het volgende bezoek van de expert ( 3de keer voor hetzelfde) er maar beter bij kan zijn. Dan vergeten ze niet weer een deel te taxeren.
1 opmerking:
Dat iemand Hubbie over de pis krijgt, zegt wel heel veel over de kwaliteit van de bewuste medewerker(s). Eeen typisch geval van ombudsman????
Sterkte, ik kan caravancentrum Steenwijk aanbevelen
Een reactie posten