zaterdag 25 februari 2012

HHB

Gisteren ging ik met vriendin G. op vrijkaartjes naar de avondopenstelling van de HUISHOUDBEURS!
Jawel, ik zie u fronsen. Inderdaad normaliter een echte NO GO voor ons, maar ach af en toe doe je gek. Vriendin G. reed, gelukkig, zodat ik om 16:45 in de comfi auto neer kon ploffen en we na 2,5 uur rijden ( FILE natuurlijk) en wachten in de rij voor de pendelbus we tegen 8 uur aankwamen bij de RAI.
De drukte was al behoorlijk, maar we konden nog normaal lopen.
Wat opviel was die gigantische aantallen vrouwen met trolleys.
Ik waande me even op SCHIPHOL i.p.v. in de naar ik heb begrepen de koopjeshemel voor de vrouw.
We hadden net genoeg tijd om 1 hal enigszins te doorlopen. De rest? Geen idee, maar ik kwam thuis met van alles voor de nagels, 2 horloges, een verrassingstas, een luisterboek, fudge voor Hubbie, armbandjes en....
Het was maar goed dat we de andere hallen niet meer konden zien, want dan was ik nog armer geworden.
Toen we iets na tienen naar de uitgang werden gemaand moesten we in de rij ( tuuurlijk) voor een parkeerkaart en wachten met 1000 anderen op ons vervoer naar de parkeerplaats.
We hadden wel zin in een bezoekje M, maar helaas deze was natuurlijk tegen 00:00 al dicht.
Dan maar rap door naar huis... en toen was de snelweg afgesloten.
Via binnenweggetjes kwamen we dan toch tegen 00:45 bij mijn huis en moest vriendin G. nog 1,5 rijden naar haar eigen huis. Het was een hele ervaring en bovenal erg gezellig.

2 opmerkingen:

sunseekers zei

Ach Schatje, neem volgend jaar gewoon een vrije dag, ga s'morgens om 7 uur in de file staan, ben je om 10 uur daar, je hebt het hele jaar de tijd om ook zo een trolley bij elkaar te sparen en dan kunnen jullie een HELE dag daar rondlopen. Maar of je daar vrolijk van word??????

essay writing services zei

I am really enjoying reading your well written articles. I think you spend numerous effort and time updating your site. I have bookmarked it and I am taking a look ahead to reading new articles:)