Een paar weken geleden hadden we hier zo'n stormy night met mega hagelstenen. Zoals al eerder verteld, mijn auto, de camper en de schommelbank zijn gehavend uit de strijd gekomen.
Wat is het moeilijk voor schadeherstelbedrijven om binnen een redelijke termijn tot reparatie over te gaan. De bekendste, die "zorgt" keek eerst naar de schade van de camper, maar vergat te melden dat ze maar een deel konden maken dus mocht de expert nogmaals opdraven bij bedrijf nr. 2. Bedrijf nummer 2 hebben we al een minder goede verstandhouding mee, maar als ze uiteindelijk wat maken dan doen ze dat wel goed. Maar een "offerte"opstellen is heel erg lastig, daar heb je toch wel een weekje of 3,4,5,... ( 12?) voor nodig. De verzekering wacht, wij wachten, maar er is nog steeds geen bericht.
Bedrijf nummer 1 heeft een dag na de hagel ook de schade van mijn zwarte seatje bekeken en jawel van de week waren wij aan de beurt. Wel naar een filiaal 40 km verderop, maar dan komen ze je auto wel ophalen. De leenbolide die ik de komende week (blijkbaar doen ze het de komende dagen ertussendoor) heb is een luxe stationwagen. En laat Hubbie daar nu erg gek op zijn.
Hij is wel veel voor wissewasjes weg. Ach mannen en auto's.
2 opmerkingen:
Tja er draaide zo'n mooie auto even de parkeerplaats op en diegene zwaaide, dus ik zwaai vriendelijk terug. Denk loop maar naar binnen, geen idee wie dat nou was.. maar het was die onbevreesde cowboy.. hahahaha
Howdie folks. Nog thanks for the strong coffee.
Maar de auto rijd prima, versnellingbak sucks (gevolg van de lease. Ragbak)
Een reactie posten