vrijdag 23 mei 2008

Bbbbbloot!





Daar gingen we dan, lekker vroeg op pad voor ons zussenuitje. Mijn allerliefste zus trakteerde mij op een hele dag vertroetelen.

Wie had dat gedacht, dat ik zomaar mee zou doen aan de blote billen parade.




Lachen zeg in zo'n stoomcabine, weet je wel wat voor geluid je billen kunnen produceren op zo'n nat stenen bankje.

En gaaf om te merken dat je in het zwembad glansrijk door de potloodproef heen komt. Er kan zelfs een vol etui onder en dan blijft het nog niet hangen.

En dan die kruidenbuiltjes, nou ik doe ze meestal in de soep maar tamponeer daar niet mijn gezichtshuid mee.

En dan ook nog een jetstream of 10 recht in je bilnaad of die andere opening en het geluk is compleet.

Nee je denkt vast, dat vind ze niet tof.



Nou zal ik je eens wat zeggen:




ik vond het GE- WEL-DIG.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

YES YES YES
Groetjes T+J

Zustertjen zei

hahaha.

We (Smitsky en ik) nemen je mee voor een daggie uit. Wanneer kun je?

xxxxxxx***

Anoniem zei

anytime, and o boy, do I LOVE IT

Smitsky zei

Heb er zin in!