woensdag 14 mei 2008

Moederdag

Het is een dag die natuurlijk door de commercie schaamteloos wordt uitgebuit, maar als ik eerlijk ben vind ik het toch een fijne dag. Vooral nu er voor ons gezinnetje nog maar 1 op deze aardkloot rondloopt is het belangrijk om de dag in ere te houden. Okee ze vind het niet erg als je niet komt, zegt ze, maar dit keer zijn we toch maar weer zo verstandig geweest om een campertripje niet voorrang te geven aan dit evenement.
Want reken maar dat ik haar eer. Ze is in mijn ogen de allerbeste. Tuurlijk ze is af en toe om achter het behang te plakken. Maar vaker is ze gewoon zoals het volgens de boekjes moet zijn: een echte! En dat is ze ook voor hubbie, je zou bijna denken dat ze zijn moeder is en niet de mijne.
Ze is al helemaal gelukkig als ze ons allen regelmatig kan zien. Op de dag zelf loopt ze als een ADHD tje rond maar dat zijn we al gewend. Ze zou zelfs nog binnen gaan zitten terwijl wij buiten zijn, maar ze is oprecht blij dat we er zijn.

En wij zijn dat ook. We hebben haar gelukkig nog en dat houden we hopelijk nog een groot aantal jaren zo.

Zelf ben ik het nu ook en ik kreeg veel moois en het mooiste is het koppie van kiddie als ze het zelfgemaakte aquarium geeft. Het is toch een dag om eens goed bij al je geluk stil te staan.



Dus hoezo commercieel, het is maar hoe je het zelf invult!

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik heb niks gehad...Die dames slopen hier alleen maar.

Maarruh, ook ik ben heel erg blij dat we ons mutti nog steeds hebben. En heb heeeeeeeeeel veeeeeeel zin in 2 augustus!

Anoniem zei

kunnen we ook geen vriendinnendag instellen???????????????????
XXXXXXXXXX T+J

Smitsky zei

Mag ik dan ook meedoen?

Zustertjen zei

Lijkt me een leuk idee