woensdag 21 mei 2008

Huiveren

Krijg een emailtje van mijn liefste zus met als kop "lees en huiver".

Want morgen ga ik het eindelijk weer eens doen. Een dagje uit met zuslief. Dat is altijd goed, ik vraag me telkens weer af waarom we het niet vaker doen. Vorig jaar zouden we een paar dagen naar Berlijn, wel met kiddie erbij maar dat is ook een meid dus dat kan, maar een zekere gozerd gooide roet in het eten. Gelukkig heb ik een goede reisverzekering ( bij mijn baas!) dus was er niets aan het handje. We zouden het dit jaar compenseren. Prima!

In januari zijn we nog gezellig naar Soestdijk geweest, maar het andere plan stond al vóór Berlijn in de wachtkamer: een dagje relaxen in een beautycentrum. Je hebt het al eerder kunnen lezen: ze heeft me zover dat ik mee ga.

Ik dacht lekker een paar uurtjes relaxen en klaar. Nou mooi niet zuslief heeft een compleet dagprogramma geregeld. En ik moet zeggen dat ik er retezin in heb.



Wie had dat gedacht!



Enne ik neem de kleine camara mee, kunnen jullie later ook lachen!

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Oeps, blij dat ik de benen inmiddels heb ontbost...

We maken er weer wat leuks van!

Anoniem zei

vergeet die camera en GENIET
Veel plezier T+J