vrijdag 9 mei 2008

Wondere Winkel Wehkamp

Het is zo makkelijk tegenwoordig. Je hoeft je huis niet meer uit om dingen aan te schaffen. Navigatiesystemen, camera's, computers, cd's, dvd's, schoenen, kleding, noem het maar op alles kun je met een druk op de knop bestellen. Je hebt dan geen last van dat jonge, ongeïnteresseerde spul van tegenwoordig dat in de winkel je moet bijstaan, en met een beetje mazzel heb je het toch de volgende dag in huis. Kun je lekker op je gemakje alles bekijken en aanpassen. Bij de grote W-winkel wil ik nog wel eens kleding bestellen, voor hem en voor haar. Voor kiddie zweer ik bij de dure zaak in E. en voor het goedkopere spul kies ik H & M. En dat kan weer via de compu.

Het enige nadeel is dat als het niet past het terug moet.

Nog vervelender is dat er in het pakje niet zit wat er op de bon staat. Dus ik ga aan de bel. Na menu nummer 8 kies ik voor optie 4, klacht.

Dan verwacht ik dus een zeer klantgericht persoon aan de andere kant van de lijn.

Goedemorgen. Begint wel goed. Ik vertel dat ik een pakje heb ontvangen waarbij de inhoud niet hetzelfde is als de bon aangeeft. Er mist een item. Het antwoord: huh en nu wilt u dat ik ... ze maakte haar zin niet af. Okee zeg ik dat is toch niet zo moeilijk lijkt me. Geef toe ik kwam wel wat sterk uit de hoek. Nee, ik begrijp u wel hoorrrrrr.

Nou je snapt dat dit geen echt prettig gesprek werd. Nee het klopt dat er iets ontbreekt dus er is niets aan de hand zegt ze dan!!!! Maar als ik het pakje terugstuur denkt men dat er iets mist! Nee ik zeg u toch dat het klopt. Wauw, die baalde duidelijk dat ze niet lekker met een cocktail aan de waterkant zat.

Ik heb nog geprobeerd de lucht te klaren, maar ze was zogenaamd niet geïrriteerd.

Okee, gelukkig hebben ze bij de gewone klantenservice wel vriendelijke mensen. Gek toch bij een klachtenafhandeling zouden ze juist de subtiele diplomaten moeten neerzetten.

Maar ach wie ben ik!

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Was dat dus bij de winkel met de W?

Ik heb de boel opgezegd, die mensen dreven mij tot waanzin...en dat happens niet zo snel.. Opzeggen was binnen een paar tellen gedaan.

Wat een mutsen daar..

Anoniem zei

Beste 'Zustertjen',

Aangezien Wehkamp.nl bovenstaande klachten zeer serieus neemt, wil ik graag de interne processen laten controleren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contactgegevens naar mij te mailen?

Ik ben te bereiken via dhendriksen@hotmail.com

Alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

D. Hendriksen
Online PR Wehkamp.nl