maandag 26 mei 2008

Vroeger

Zoals wellicht bekend zijn de kinders bezig met een mooi verjaarskado voor mutti. Ze wordt tenslotte al 75 jaar. Omdat ik al jaren bij tijd en wijle haar het hemd van het lijf vraag over de voorouders en ook regelmatig de oude, vaak door mij of Smitsky roodbestifte foto's wil zien heb ik sneaky haar hele doos met foto's mee kunnen nemen.

En ik dacht ze staat er niet bij stil dat er wat gaande zou kunnen zijn.

Nou fout gedacht, want ze vroeg Smitsky wat ik toch met die oude foto's aan het doen ben. Smitsky kon (bijna) haar mond niet houden.

Zo sneupend door de foto's kom je o.a. een smakelijk hapje in militair tenue tegen, ahum is mijn opa! Als ik goed kijk zie ik mijn broer er in terug. Dan kom ik een trouwfoto tegen van mijn ouders. Toch wel weer mooi om te aanschouwen.

10 opmerkingen:

Smitsky zei

Stiften? Rode? Geen idee waar je het over hebt...

Die oren van Pa, daarvan heb ik 1 geƫrft. Jij niet he?

Zustertjen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Zustertjen zei

Nee ik heb andere dingen "gekregen". Ik laat me er maar niet over uit wat dat dan wel is!

Anoniem zei

weet je zeker dat dat lekkere ding in uniform je vader is, het kan namelijk ook mijn eega zijn. Tenslotte ook een lekker hapje

Groetjes T+J

Zustertjen zei

nou het is mijn OPA, maar dat weet ik heeeel zeker. Leg ik wel uit als we elkaar weer zien. En idd je hebt ook een smakelijk hapje getrouwd.

Smitsky zei

Ja, moet jullie gelijk geven, J's ega is ook een smakelijk hapje en kan nog lekker koken ook!

Anoniem zei

Hoe weet jij dat smitsky?????

Anoniem zei

Hoe weet jij dat smitsky?????

Zustertjen zei

dat eerste komt door haar goede gezichtsvermogen en dat laatste?
Ik denk dat ze maar uitgaat van mijn smaakvermogen en verhalen.

Smitsky zei

Zustertjen heeft gelijk ;)