woensdag 21 mei 2008

(In) visible

Ik heb al eens verteld dat ik de neiging heb om mezelf tijdens het winkelen onzichtbaar te maken. Ik weet het, met mijn lijf is dat welhaast een onmogelijke taak, maar ik doe mijn best om snel de winkels door te stiefelen. Als ik alleen ben dan!

Echter valt het me de laatste tijd op dat ik weer continu mensen om me heen naar me zie knikken alsof ik ze al jaren ken. De lucht hangt weer vol met hoi, hohoooooooooooooi!.
Mensen die ik ECHT niet ken kennen mij wel. Kijk als ik nu shop in de plaats waar ik werk, ja dan kan je er op wachten, maar dat is niet het geval. Vandaag was het echt weer bal. Echt iedereen, van een caissière die naar mij lachen omdat ik blijkbaar haar gevoel begrijp over die muts van een klant voor mij, tot wildvreemden die me in de ogen kijken en breed en vriendelijk lachend hallo zeggen. Kindlief vraagt allang niet meer wie dat is, ze gelooft het allemaal wel.


En aangezien ik vandaag niet de winkelstraat afliep met een rol toiletpapier achter me aan denk ik dat ik het maar positief bekijk.


Ben misschien wel een toegankelijk mens.

8 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik weet wie diegene was die jou zo vriendelijk hallo zei en ik vroeg nog aan haar. Herkende ze je wel dan?

hahahaha

MissNonsens zei

Ik was 1 van diegene die je vriendelijk hallo heeft gezegd vanmorgen. En wel op de parkeerplaats van de Liddl, hahaha.

Groeten Daniëlle

Smitsky zei

En morgen aan mij vragen, wie is Daniëlle ook al weer?

Zustertjen zei

Hahahaha

Nee ik wist wel dat ik haar moest kennen hoor, maar er waren er meer!

Hihihihi

En ik wist idd haar naam ff niet meer.

MissNonsens zei

Hahahahahaha, leuk joh winkelen. Het is net een soort hersentraining.

Anoniem zei

Jij bent 1 van de meest toegankelijke mensen die ik ken, maar dat is het hem juist, je moet jou eerst leren kennen.
HAHAHAHAHAHAHAHA Kus T+J

Anoniem zei

O baajdeway, hoe was de dozen party??????
T+J

Smitsky zei

Die dozen party kreeg nog een vervolg...

Vertel ik snel ;)