vrijdag 2 mei 2008

Kermis

Op koninginnedag eens niet naar de befaamde "kloostermarkt"maar gewoon helemaal niets. Dat was het plan. Want hubbie was niet helemaal fit en lag de klok rond te meuren en daarom ging ik maar een grote wens van kindlief inwilligen: naar de kermis. Ahum, echt een favoriet van mij.

Ja, ja heerlijk zo'n druk plein met allemaal schreeuwende en gokkende mensen. Ja echt mijn ding!

Maar goed, ze had nog nooit echt op een kermis rondgelopen en ergens ingezeten dus ik doe haar graag een plezier.

Gezellig als vrouwen onder elkaar de winkelstraat in. En oeps, wat een meuk lag daar toch op straat,ach ja natuurlijk, de vrijmarkt.
Ja ik geloof dat ik soms echt onder een steen vandaan kom. Tjonge jonge jonge!
Tegen de stroom mensen in naar de kermis getogen.
Gelukkig wilde dochterlief niet in een enge draaimolen of een glazen spookhuis. En de botsautootjes vind ik te link met al dat grote spul daarin bezig.
Maar ballengooien, touwtjetrekken en eendjes vissen wilde ze wel. Altijd prijs.
En ach die Chinese meuk gaat gelukkig snel kapot dus dan maar een luid geluidmakend mobieltje, cameraatje en revolvertje meegenomen. Volgeladen en met een zak overheerlijke oliebollen weer naar huis getogen en manlief uit bed gesleurd om een vette bol te eten.



En nu maar spijt hebben van dit buiten het menu eten!

1 opmerking:

Smitsky zei

Niet eens in de zweef??