vrijdag 9 mei 2008

Hangoudere?

Ik vind het heerlijk weer, echt waar, maar ik ben geen strandligger.

Maar als kiddie het lief vraagt ga je natuurlijk subiet met haar mee naar het strandje vlakbij. Vriendinnetje mee en lekker genieten. Eerlijk gezegd voor herhaling vatbaar.


Ondanks de drukte genoten van alle mensen om me heen. De moeders met kids waren natuurlijk ver in de meerderheid. Dus helaas op dat vlak voor mij weinig moois te aanschouwen. Al is het natuurlijk niet erg om te zien dat die vrouwen geen van allen een strak lijf meer hebben. Okee heb ik nooit gehad, maar op deze respectabele leeftijd aangekomen heb ik het geluk dat een strak lijf meer uitzondering dan regel is. Is ouder worden toch nog ergens goed voor. De meeste vrouwen krijgen de schrik om het hart naarmate de tijd vordert vanwege rimpeltjes en hangzakken. Aangezien de rimpeltjes sneller komen bij slanke mensen , heb ik toch weer een streepje voor. En dat hangen, tja geen commentaar!


2 opmerkingen:

Smitsky zei

Klopt, des te magerder des te meer rimpels..

Jij aan het strandje..Moet het even tot me door laten dringen..

Anoniem zei

maar je beweegt een stuk makkelijker, en die rimpels, ach die wapperen wel achter je aan.
kus T+J