woensdag 7 mei 2008

Dozen

Voor volgende week een dozenfeestje geregeld. Ik vind het gewoon af en toe leuk om te doen en die spullen zijn knetterduur, maar ook knettergoed.
Gisteren foldertje gekregen en daar staan enorm leuke dingen in . Je koopneiging wordt wel onderdrukt als je de prijzen er inktzwart naast geprint ziet, maar dan weet je in ieder geval dat je pas koopt als je er goed over na hebt gedacht.
Het is altijd erg moeilijk om voldoende dames zover te krijgen dat ze een paar uurtjes geklets over plastic willen aanhoren, maar daarom bedacht ik dat kokkerellen het beste was. Dat vind toch iedereen wel leuk om te doen. En jawel ik heb al 4 mensen kunnen strikken. Okee een daarvan is mien zustertjen, die heeft geen keus. Hoop wel dat de griep dan over is.
Nu maar hopen dat er nog meer mensen willen komen anders is het wel een karig avondje.
Maar ach hubbie vind het ook altijd wel leuk.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

iedere dag kijk ik uit naar jouw blogje, wat gebeurt er vandaag, gaat ze het over dozen hebben. Ik heb er al 1.
groetjes en een dikke kus T+J

Smitsky zei

Je zal maar een doos van Tüpperware hebben..Luft dicht afsluiten..

Smitsky zei

Maarruh J, wanneer begin jij aan een bloggie, volgens mij kun jij ons ook wel aardig vermaken ;)

Anoniem zei

misschien moet zustertjen me dat maar leren als we weer toehausen zijn.J

Smitsky zei

Wanneer zijn jullie weer toehause?

Zustertjen zei

als het daar te warm wordt komen ze ademhappen in olanda